skip to main content

Ο Δήμος Μυλοποτάμου Διεκδικεί και Κερδίζει: Νέα Χρηματοδότηση ύψους 700.000,00 € για την Αναβάθμιση των Σχολικών Μονάδων

Ο Δήμος Μυλοποτάμου αποδεικνύει για μία ακόμη φορά ότι όταν υπάρχει στρατηγική, επιμονή και συλλογική δουλειά, οι στόχοι δεν μένουν στα λόγια  γίνονται πράξη.

Με απόφαση του Υπουργείου Εσωτερικών (Α.Π. 210/30.04.2025), εγκρίθηκε η τροποποίηση της ένταξης του έργου «Συντήρηση και επισκευή σχολικών μονάδων Δήμου Μυλοποτάμου» στο Πρόγραμμα «Αντώνης Τρίτσης», με πρόσθετη χρηματοδότηση ύψους 700.000,00 ευρώ η οποία πρόκειται να ενσωματωθεί στην υφιστάμενη σύμβαση του έργου. Η υπερδέσμευση αυτή προορίζεται για ουσιαστικές παρεμβάσεις στατικής ενίσχυσης, ασφάλειας, λειτουργικότητας και συνολικής αναβάθμισης των σχολικών υποδομών του Δήμου​.

Η θετική αυτή εξέλιξη είναι καρπός θεσμικής συνάντησης που είχε πραγματοποιηθεί τον Σεπτέμβριο του 2024 στο Υπουργείο Εσωτερικών, μεταξύ του Δημάρχου Μυλοποτάμου, κ. Γεώργιου Κλάδου, του Υπουργού Εσωτερικών, κ. Θεόδωρου Λιβάνιου και του Υφυπουργού Εθνικής Άμυνας και Βουλευτή Ρεθύμνου, κ. Γιάννη Κεφαλογιάννη. Κατά τη συνάντηση, παρουσιάστηκαν τεκμηριωμένα στοιχεία από την Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου, που ανέδειξαν την ανάγκη άμεσης ενίσχυσης της χρηματοδότησης για την κάλυψη έκτακτων και κρίσιμων αναγκών σε σχολικές μονάδες.

Ο Δήμαρχος Μυλοποτάμου, κ. Γεώργιος Κλάδος, δήλωσε σχετικά:

«Ο αγώνας για καλύτερες υποδομές παιδείας δεν σταματά ποτέ. Η νέα χρηματοδότηση είναι αποτέλεσμα σκληρής δουλειάς και διαρκούς πίεσης στα αρμόδια όργανα. Τα παιδιά μας αξίζουν σύγχρονα, ασφαλή και λειτουργικά σχολεία. Και αυτό κάνουμε πράξη. Θέλω να εκφράσω τις ειλικρινείς μου ευχαριστίες στον Υπουργό Εσωτερικών, κ. Θεόδωρο Λιβάνιο, για την κατανόηση και την άμεση ανταπόκριση στο δίκαιο αίτημά μας, καθώς και στον Υπουργό Πολιτικής Προστασίας και Βουλευτή Ρεθύμνου, κ. Γιάννη Κεφαλογιάννη, για τη σταθερή και ουσιαστική του στήριξη σε όλα τα στάδια της διεκδίκησης.»

Η Δημοτική Αρχή συνεχίζει να επενδύει σε έργα που θωρακίζουν το μέλλον του τόπου. Με σχέδιο, προνοητικότητα και αίσθημα ευθύνης απέναντι στην εκπαιδευτική κοινότητα.